лайф – апсендаунз

Мушу признатися в коханні:
… італійське консульство в Торонті – моє найулюбленіше консульство в світі!!!
ніколи не думала, що похід до консульства з паперами на візу може бути швидким, безболісним, і навіть приємним!!!

зате…

… редиски з канадського консульства в Бафало, мало того, шо зробили помилку в візі, та ше й хами, і ше відмовляються брати на себе відповідальність за помилку, тобто після моїх настирливих вияснянь на тему “шо дєлать” мені знову доведеться оплатити рекомендований лист в америку і назад. лише той факт, шо неувязка з цим консульством виникла в мене аж на десь на третій візі, рятує це консульство від титулу найнеулюбленішого в світі.

титул найнеулюбленішого поки що ділять німецьке консульство в торонті 2 роки тому і британське в києві 5 років тому.

ПС. і ше вчора я отримала таке мило:
I am in the process of hiring a summer Graduate Assistant to work on  my book project, *Whore:  A Life and Politics*.  Your CV has been  provided to me by FGS.  If you are interested in being considered for  this position, could you please tell me more about your research  skills and your work experience, as well as provide the names and  contact information for two referees.
ото думаю, як би покультурніше відмазатися, шоб без втрат вийшло.

32 thoughts on “лайф – апсендаунз

    1. Faculty of Graduate Studies 🙂

      сесе наш ворог нумер їден. воно намагається витягнути з нас якнайбільше бабок (оплата за навчання), і виплатити нам якнайменше бабок (наша зарплата). в цьому полягає його служба університетові. якби в нас не було найкрейзішої профспілки на всю канаду, біда би нам була. 🙂

      Like

      1. ги… 🙂 я стормозила на Faculty 🙂 думаю – і шо воно таке перед Graduate Studies може бути?..

        про приємний похід в італійське консульство – я в Італії як в поліцаїв дорогу питала, то кожного разу відповідь забувала, такі вони там симпатичні 🙂 так що в мене італійська поліція – самая лучшая полиция в мире 🙂

        Like

            1. та мені оно мурзілка пропозицію зробила, а я досі не можу догнати, чи то було серйозно чи жартома :).

              Like

                1. ви дожартуєтеся, дєвушки, шо я замість листів буду спамити вас огризками своєї нудної філософської дисертації :)))

                  Like

                  1. вже би відкритку післала чи шо… а то дисертацію, ще й філософську 🙂 хочеш відкритку :)? з пальмами…

                    Like

                    1. ага, відкритку вам пошли. лось сидить в човні, цмулить гидке канадське пиво і ловить рибу, або робить скечі дикої канадської природи. відкритка пише:
                      love canada, eh?

                      нє, дисертація то мабуть єдине, на шо я спроможуся наступні кілька тижнів чи місяців 🙂

                      Like

                    2. ведмедів ніззя – їм там в тебе жарко буде, вони не виживуть, – вони ж полярні.

                      Like

                    3. які полярні? у вас нормальні живуть – бурі і грізлі. книжка, до речі, така прикольна є “медведи и я” – як один студент канадійський усиновив трьох вежмежат десь там у вас в онтаріях.
                      хоча вопшем да, жарко, здохнуть і не полярні. я он теж не полярна, а деколи з хати вийти не можу.

                      Like

        1. пс. а мене тут нині наш з тобою один спільний жж-френд розпитував, звідки я тебе знаю, і чи ти знаєш Маркіяна Слободяна.

          Like

          1. мама-джан… начинаєця.
            шо за френд (знову спільний)? маркіяна слободяна я знала сто років тому. уже не знаю 🙂

            Like

              1. я ж не знаю, з якої маркіян школи. і той френд теж не знає, бо він не львівський, йому ті школи ніфга не говорять. хоча, саме версію школи я висунула гіпотетично, коли він розпитував 🙂 о.

                Like

                1. да, весілля усе прояснило 🙂 з моєї він школи, з паралельного класу.
                  слухай, до речі – ще одна дівчинка з моєї школи виїхала в Канаду ще десь класі в 5. хотілося б з нею перетнутись, подругою була – її звати Марта Дробин. може, ти і її знаєш :))))?

                  Like

                  1. нє, я таку не знаю. але не виключено, шо її знає маркіян :)))
                    або той наш спільний френд, який про тебе розпитував – він тусується/тусувався з українцями, а я майже ні.

                    Like

            1. так в нас з тобою люше три спільних френди чоловічої статі. З них тіко гектора я не знаю в реалі. Ну а з тих двох один в Німеччині, і я з ним сто років не балакала, а другий в Канаді – той і розпитував. Йому твій жж показала якась його коліжанка з Києві якої я не знаю, а в тебе в френдах він побачив чуваків, які фоткали маркіянове весілля.
              між іншим, маркіяна я теж знала сто років тому – його мама і мій тато разом працювали в Україні 🙂
              во. 🙂

              Like

              1. як кажуть москалі, япацталом.
                я зі своїх френдів дуже мало кого знаю особисто 🙂
                маркіян вчився в паралельному класі. той, хто фоткав його весілля – підозрюю, що мій екс (якого, підозрюю, ти НЕ мала би знати 🙂 а решта моїх френдів, хто міг би фоткати його весілля – це або однокласник, або паралелекласник (по сумісництву син брата однокласниці мого тата).
                страшна річ цей жж…

                Like

                1. а я з твоїх мючуал френдів знаю/ла особисто десь шість чи сім – це більше, ніж я знаю особисто моїх власних френдів 🙂

                  нє, тих двох чуваків, які твої френди і фоткали маркіянове весілля я мабуть таки не знаю.

                  Like

                    1. в розпитували йшлося тіко про двох чуваків, які фоткали весілля 🙂
                      але я їх ні одного не знаю, то хай навіть троє.

                      Like

                    2. усьо, проїхали, бо в мене вже голова крутиться від усього цього двоє-троє-знаю-незнаю 🙂

                      Like

                2. 2 чуваки

                  мова йшлася про Басіка і Парахіна, яких я взнав власне лише через ті фото з Маркіянового весілля. (http://basiq.livejournal.com/27058.html і http://parahin.livejournal.com/28382.html)

                  Про lanthildу я взнав від киянки Віки, яка мені якось післала фотки мокрих котів 🙂

                  Але, приємно нарешті познайомитися! 😉

                  Like

                  1. Re: 2 чуваки

                    :))) Бесік однокласник, Парахін паралелекласник. да, таких не перепутаєш навіть на фотках 🙂
                    теж приємно познайомитись!

                    Like

  1. га-га-га
    a whore? але ж яке до того має бути цікаве дослідження! – може не поспішай відмовлятися:)

    Like

Leave a Reply

