Вміють зробити, не вміють продати

Ну от, закінчився в мене запас ефірної олії кримського полину, aka Artemisia Taurica.

Його в Україні вирощують повно і виробляють олію також, в т.ч. французи і всякі інші (кіпріоти румунського походження), ну і ніби “наші” також, хоч які вони наші – то інше питання.

Ну то пішла я в інтернет шукати, де б того діла купити, так щоб вони його мені прислали – а дзузьки. Єдина фірма яку мені вдалося знайти, яка продає це діло не цистернами, а для особистого вжитку, продає свою продукцію лише в Україні, осьо (про українську сторінку можете забути):
http://www.zarstvo-shop.com.ua/index.php?s=delivery

Інші магазини теж лише в Україні. Поляки їх продукцію ніби висилають по Європі, але про світ ніц не кажуть, і сторінки англійської теж не мають: http://ukrainashop.com/opis/2313169/olejek-100-naturalny-bylica-taurydzka-piolun-taurydzki-artemisia-taurica-wind-pasozyty-rany.html#producent

Ну і як я маю підтримувати українського виробника? Доведеться мабуть знову купувати в латвійців російський:http://www.herbals.lv/lv/?p=catalog&m=12&a=2806

Чи я просто не вмію шукати?

6 thoughts on “Вміють зробити, не вміють продати

  1. На експорт відправити, що 40 мг, що цистерну – однаковий геморой. Якщо вже довбатися, тоді з цистернами. Така логіка.

    Like

    1. ну так, і куди воно потім по тому експорті дівається? я ніде не знайшла взагалі. шукала за латинською назвою, тобто якби його якісь європейці продавали, мало би знайтися…

      тут в північній америці інтернет-бізнес в цій сфері цвіте і пахне – хоч 5мл, хоч 10, висилають тільки так. Тількі тут того підвиду кримського не знають, тут інші два підвиди популярніші.

      ну і крім того, вони ж його для України розфасовують по 10 мл. – що заваджає мені за мої ж гроші вислати в Канаду, чи будь-куди.

      Like

      1. скоріш за все, використовується десь, як сировина або складова для інших продуктів, скоріш за все, дуже нішових продуктів, тому й інфи немає.

        Like

    1. Ой, Галю, я дуже дякую, але воно дісно не варте клопоту – в мене в Україні повно родичів і друзів, які регулярно випитують, що мені прислати, передати чи привезти, і то би була велика образа, що я їм не “замовила”. 🙂 Тобто канали зв’язку є, і працюють нормально, просто я волію все робити сама, і нарікаю так, чисто теоретично, про те, як би воно мало бути…

      Латвійці нормальні, і полин в них прекрасний, все швидко і дешево, як не дивно, і я думаю, що в цьому випадку правильно голосувати гаманцем за того, хто готовий надавати послугу.

      Але я зворушена, дякую! 🙂

      Like

Leave a Reply

