Філіпінсько-чемоданне

Останні години перед виїздом в аеропорт, простіше не лягати, ніж потім недоспавши вставати, тому спакувавши накуплені подарунки, з’ївши останні манго і тістечка, допивши рештки води (я прямо як коза-дереза якась), і прочитавши всю непрочитану пошту крім одної папки яку треба буде уважно і на свіжу голову передивитися, я що хочу вам сказати… (Ану, хто може в третій ночі довше речення написати?)

Сказати хочу, що мені тут сподобалося. Не зважаючи на всі страшилки і взагалі негативні коментарі, я тут чулася досить добре, нічим не гірше ніж десь на вулиці в Індії. З Індією багато спільного, хоч є і суттєві відмінності (про це мабуть буде окремий пост). Я думаю, я ще сюди повернуся. Мабуть не скоро, але таки повернуся.

За дуже короткий час завелася непогана така кількість нових знайомств, в т.ч. з кількома музикантами, з якими я завжди на відстані тримаюся щоб не набридати, бо вони постійно обліплені поклонниками як мед мухами. А тут якось так сталося, що ми після останнього концерту розговорилися. Я їх ще вкінці червня в Америці побачу, але, як сказав Аві, то буде його “двійник” – цей грає індійську класику, дуже правильну, а той – ф’южин в компанії з фламенковим гітаристом.

Оце ось сьогодні на закінчення грали:

7 thoughts on “Філіпінсько-чемоданне

      1. Turns out, not Seul, but Bangkok
        As unimpressive as Manila airport was when entering the country, as impressive it is when leaving. The only thing missing is a massive jewellery and crafts store – why would there be two! cigare stores, and none of those Kultura stores with that are always packed at the mall?
        And of course, if wify was truly free and did not require a local cell-phone… But, hey, no complaints if I can use their computers anyway, which actually are decently fast and look quite clean.

        Like

          1. Ггг, готуюся до твітера…Ні, насправді то була така спроба відволікати себе щоб не заснути – наші опікуни надто перестрахувалися з приводу потенційних пробок (які ми вчора на власній шкірі відчули) і часу прибуття в аеропорт, відповідно я там опинилася години на дві раніше, ніж було б коли б сама в знайомому місті розраховувала час, а робити там було рішуче нІчого. Вкінці кінців я таки подрімала за столом, обінімаючи свій заряджаючийся айпад, оскільки вибір був або бравзити, або заряджати, а одночасно ніяк.В літаку замість спати чомусь вирішила додивитися inception якого першу третину колись дивилася, так і не зрозуміла до кінця, чим скінчилося, хоч схиляюся до того, що погано скінчилося.Ну то оскільки я тут тільки на три чверті свідома зараз, в мумбаї буде дурацька система доступу в вайфай лише через телефон, то я там гаятиму час купуючи чаї (якщо літак туди не запізниться), в цюріху те саме, тільки ще й без чаїв чи інших можливостей retail therapy то там знову питиму каву, їстиму мабуть філіпінські горішки, і дивитимусь схід сонця, то наступні кілька годин якраз може тут з’явитися ще кілька порцій мікропрози. Оксана Максимчук для якогось такого стану придумала дуже влучне поняття отвітеріння.А вам чого знову не спалося? Чи то ще на пізно було? В мене тут повна каша з часовими поясами, як ви розумієте, дякувати макові хоч можна швидко глянути, яка де година,але ця інфа довго в свідомості не затримується :).Ну от, мала бути мікропроза, а вийшла, як завжди, макрографоманія – тому й не буде з мене твітерянки.

            Like

            1. Ну от, накаркала, майже дві години по відльоті, а ми все ще тут. Я вже по дорозі сюди заріклася була що більше на джетейрвейз не купуватиму, бо щось вони сильно зіпсувалися від останнього мого польоту ними кілька років тому, а тепер так вже точно. Правда, після недавньої декларації про справедливість вже навіть не понарікаєш :).

              Like

              1. Miraculously made it to my Zurich flight, even though the flight from Bangkok to Mumbai was over 5 hours late… Now I know why I booked two tickets with such huge gap, even though usually I’m much more careless…

                Toronto, I’m getting closer and closer to you – 11 hours and I should be there, that is, of course, if this last flight remains only 30 min. late, and does not become more delayed. Too bad, this one is operated by Air Canada, not Swiss Air – I’ve grown to really enjoy their service.

                Had an interesting experience of having to overcome myself, and almost make a scene in Mumbai – it worked, and saved me about an hour of franticly running back and forth through the airport, so I think that was a good lesson and also a good investment. I’ll tell you the whole story later.

                Like

Leave a Reply

