зелене

20140417-124841.jpg

2 thoughts on “зелене

  1. Гарно і стильно! Зелене чорнило – супер! Бачу, ти тепер тут пишеш, а я ще не звик до регулярного переглядання Вордпресу, тому пропустив.

    Like

    1. Дякую! 🙂 я тобі вислала була поштою ще більший кусень тексту зеленим чорнилом, але воно при вечірньому штучному світлі цілком інакше виглядає, нід при денному.

      Я отримую поштою повідомлення про нові пости в кількох блогах, які мене особливо цікавлять. Інакше теж би мабуть пропускала – в мене зараз поки що нема ще в тутешньомурідері критичної маси, щоб його цікаво було сам по собі читати, як було з жж-стрічкою старих часів.

      Like

Leave a Reply

