Я ніхто для тебе

Я ніхто для тебе, як Улліс —
Пам’ятаєш — в давнім грецькім міті,
Шерхлими вустами непомітно
До її волосся доторкнись.

Я ніхто для тебе. І дарма
До твоїх долоней серце лине.
Всю її — кохану і єдину —
Винести очима крадькома.

Я ніхто для тебе. То моя
Власна доля і нічна скорбота.
І востаннє — пошепки вже — потай
Видихни легке її ім’я.

От, чогось крутиться в голові вже кілька днів, дуже неріздвяно, я знаю, але шо є то є.

Якщо будете чемні (щось Миколай вже прийшов і пішов, а я все ще в системі координат чемні-нечемні), і як руки дойдуть, то може я вам покажу три мої улюблені маратські коляди десь на початку січня. Так-так, маля мараті шікаїца аге: https://msvarnyk.wordpress.com/2013/06/11/маля-мараті-шікаіца-aге/ – це для затравки, ну і якщо раптом хто забув, чи не знав, що таке мараті :).

One thought on “Я ніхто для тебе

Leave a Reply

