Про книжки

Поки друга частина мого поста про єдину художню книжку, яку я прочитала цього року (не вперше в житті, але вперше мовою оригіналу), перебуває в процесі написання, і може ви її побачите наступного року, ось тут книжка про медитаційні досвіди, яку я сама ще не читала, але якою захоплювалися кілька моїх знайомих, з нагоди різдва доступна безкоштовно (кіндл версія):
http://www.amazon.com/Expecting-Fly-Search-Patrick-Sheridan-ebook/dp/B005FHXU8W/ref=sr_1_1?s=books&ie=UTF8&qid=1419462800&sr=1-1&keywords=expecting+to+fly

Якщо цікаво, беріть вже, бо не знаю, скільки часу вона буде доступна – мабуть кілька днів. Лінк який мені прислали були, був на британський амазон, який мені книжки не дав, але я пошукала на міжнародному (тт американському – в мене там кіндл рахунок, коли він настійливо пропонував мені перейти на канадський, я завбачливо відмовилася), і там його знайшла теж за безплатно.

Попереджаю, книжка незвичайна (я колись давно читала уривки), але нормальність і адекватність автора я гарантую – мої одні з найкращих друзів жили з ним кілька років, і кажуть, що він дуже нормальний дядько…

Leave a Reply

