Last week of this view



4 thoughts on “Last week of this view

      1. (Хотів ще сказати, шо вид чудовий, але воно якось нажалося). Торонто взагалі має дуже красивий “профіль”, на жаль не знаю, – як місто зсередини.

        Я так зрозумів і з минулих постів-коментів, шо ви переїжджаєте? Сподіваюсь, там також буде красиво, хехе, бо ваші фото були для мене (і моєї дружини) джерелом фану і захоплення 🙂

        Like

        1. Так, Торонто вміє сподобатися, зсередини теж можна багато чого знайти на будь-який смак.

          Про фото – ви мене, чесно кажучи, здивували 🙂 В мене дуже скромна оцінка моїх фото, а ще крім того досить людей в моєму колі, в яких справді є талант, а не так як в мене. Але зато я завтра збираюся купити собі новий телефон, бо старий вже давно фізично і морально застарів, тому фоток буде в принципі більше.

          Переїжджаю в північно-східну частину міста (зараз в південно-західній), там є гарні місця – річка (Дон називається), горби, але озера звідти не видно – озеро на півдні…

          Like

Leave a Reply

