I sing, you meditate

Запросили мене поспівати на медитаційній програмі в одному сусідньому селі (ну чи містечку), ну то раз вже таке діло, то я вирішила телефоном на коліні записати, в першу чергу з метою виправлення помилок і подальшого покращення якості, а заодно тому, що вже кільком людям давно обіцяла показати (точніше, дати послухати).

Я, звичайно, не професіонал, та й ніколи професіоналом в музиці не стану, але насправді не в тому суть. Суть в тому, що ці коротенькі санскритські шльоки, привезені колись давно з Вайтарни, мають настільки сильну і добру енергію, що зіпсувати їх складно навіть такому непрофесіоналу як я. Саме тому я не віднєкуюся, коли запрошують, навіть коли знаю, що горло добряче заржавіле, бо зовсім нетреноване, тим більше зараз, і що звук буде далеким від досконалого, і артикуляції будуть зовсім не такими виразними, як би хотілося, і що належного рівня імпровізації не буде, бо ж звідки йому взятися. Але енергія все одно буде нічого така, і тим, хто готовий медитувати це допоможе, і стан буде класний вкінці.

Про кілька з цих шльок я вже колись давно згадувала тут, ось наприклад в цих двох постах було:

https://msvarnyk.wordpress.com/2009/02/18/білим-я-буду-білим-як-сніг/

https://msvarnyk.wordpress.com/2012/11/18/індія-починається-втретє/

З добрих музичних новин в мене те, що за тиждень я їду в Канаджохарі,  там протягом двох тижнів перед великим медитаційним семінаром триватиме наша йогівська “мистецька академія”. Я записалася на два класи співу і один гармоніки, аж самій цікаво, що з того всього вийде. Взагалі їх мав проводити Ґуруджі, якого я вам показувала два роки тому, і мені було трохи лячно, але тепер все помінялося, приїде хтось зовсім інший (я його особисто ніколи не бачила, але чула про нього багато цікавого), і я тим дуже втішена.

2 thoughts on “I sing, you meditate

  1. О, це і справді дуже медитативний спів. Цікаво, що то за акомпанемент (постійний фон + періодичний струнний перебір)?

    Мар’яно, у вас вельми приємний голос — гарно навіть коли просто говорите 🙂 Тільки мені шось здалося, наче ви трохи якось стримуєте себе, співаючи. Як би це сказати: слухаєш і хочеться, щоб ви ніби «відпустили» свій голос у вільніше плавання — це не лише дещо голосніше, але і щоб без якогось внутрішнього стримування… Хоча я не розбираюся в цьому, може так як раз і не треба для такого співу, а це мені шось даремне ввижається. Енівей, мені сподобалося!

    Liked by 1 person

    1. Дрон – то електронна тампура, в цьому випадку – аплікація. Так, ви маєте рацію, трохи стримано, бо давно була не займалася, такий спів вимагає володіння своїм голосом, якого на той момент не було. Зараз вже трохи більше тижня дуже інтенсивно займаємося з вчителем, ще 5 днів попереду. Потім напишу і може навіть дам щось послухати, якщо буде.

      Liked by 1 person

Leave a Reply

