5 thoughts on “з нагоди Дівалі

  1. а я відразу озадачилась – чому Лакшмі рожевий?.. У мене автоматична перша асоціація із Лакшмі Мітталом 😦

    Like

    1. хто такий Лакшмі Міттал?

      я про богиню – Лакшмі, це богиня достатку, щедрості, домашнього затишку, успіху, всяких форм щастя. вона стоїть на лотосі і балансує ще з двома лотосами в руках. один з її кольорів – рожевий.

      це в мені взагалі якісь кардинальні зміни відбуваються, бо раніше я рожевого м’яко кажучи недолюблювала. а зараз навіть починає подобатися. може то знак…

      Like

      1. власник Mittal Group. я із АрселорМітталом багато працюю просто…
        симпатична така богиня 🙂 рожевого я теж не люблю. щось починає подобатись через когось, мабуть. ну, там раніше рожевий був “барбі” і “всякі інфатнильні дури в кружевах”, тепер “Лакшмі на лотосах”, що набагато симпатичніша, ніж перші 🙂 це як з іменем – узнаєш кльову людину, і думаєш “ой, яке у неї гарне ім”я”, а поки ім”я було безлике, то й зовсім не здавалось гарним.

        Like

        1. еге, щось таке
          а також кольори створюють певні настрої і відображають певну гм… настановленість в житті…

          Like

Leave a comment